БНР, което издържаме с парите на всички българи, разпространи лъжа за АТАКА

БНР, под диктовката на ГЕРБ и ВМРО, разпространи лъжа в ефира на държавното радио. В предаването „12+3” водещата Даниела Големинова наруши журналистическата етика. В момента телевизия АЛФА провежда журналистическо разследване за връзките и финансовите зависимости на Големинова с ВМРО.

Става дума за това, че лицето Ангел Джамбазки в ефир разпространи лъжата, че АТАКА е била търсена, когато ВМРО и НФСБ незаконно чрез ЦИК отстраниха партията на Сидеров от коалиционното споразумение. АТАКА не е била търсена изобщо, а водещата Даниела Големинова вместо да потърси представител на партия АТАКА, остави Джамбазки да говори откровени лъжи.

Ръководството на АТАКА е категорично, че Големинова нарушава журналистическата етика да потърси всички заинтересовани страни и да спази обективността при отразяване.

Питаме дали в момента държавното радио на Андон Балтаков изпълнява и срещу какво поръчки на ГЕРБ, ВМРО и НФСБ?