Ново глобално проучване на CeraVe разкрива, че 64% от хората са променили ритуалите си по почистване на кожата през последната година – и то не винаги към по-добро

CeraVe обявява партньорство с водещи дерматолози заразвенчаване на погрешни схващания и споделяне наекспертни съвети, с което да се помогне на потребителитеда променят навиците си за почистване към по-добро

13 юли 2021 г., Ню ЙоркПрез изминалата година почти всеки аспект от ежедневието на хоратапретърпя коренна промянаполаганите за кожатагрижи не бяха изключение от това. Споредрезултатите от най-новото проучване на CeraVe, проведено онлайн от IPSOS в 23 държави и обхващащо 10,100 души, 64% от хората в световенмащаб споделят, че ритуалите им по почистване са сепроменили през последните 12 месеца. Българите неса изключение – 28% от тях почистват лицето си по-често, а 18% – по-дълго.

В контекста на тованово нормално“ в хигиеннитенавици на хората, достъпът до надежднадерматологична информация е по-важен от всякога. Въпреки това, през същия този период от време, само11% от хората са получили информация как дапочистват кожата си директно от дерматолог.

За да се справи с този пропуск в информираността нахората, през юли CeraVe си партнира с водещидерматолози по кампанията сиДа почистим лицетоси по препоръка от дерматолог.

Ефектът на пандемията върху почистването налицето

С промяната в ежедневните навици и здравнатаобстановка през последната година, повечето хора посвета търсят нови ритуали по почистване на лицето. Според резултатите от глобалното проучване на CeraVe, по-голямата част (90%) от хората съобщават, чепандемията е дала отражение върху ежедневието им, а 28% от тяхче състоянието на кожата им се е променилоизцяло в резултат на фактори, свързани с пандемията.

Правилното почистване на лицето е решаващатапърва стъпка към ефективния ритуал за грижа закожата, каза сертифицираният от борда дерматолог д-р Тед Лейн.  Важно е пациентите да се консултират съссвоя дерматолог, за да изберат продукт

за почистване, който да има балансирано pH, да несъдържа аромати и да има съставки, които успокояват, така че да не се нарушава защитната бариера накожата.“

Д-р Даниела Делчева, дерматолог също ни съветва:

Почистването на кожата е важна част от ежедневната нихигиена. Кожата е връзката ни с обкръжаващата ни среда. Съответно чрез нея се осъществяват важни процеси наобмен

и терморегулация. Важно е да се грижим за нея, за даможе тя да е здрава и добре балансирана и да не сенарушават нейните функции. Също така здравата и добреподдържана кожа е красива кожа.

Да го направим както би препоръчал дерматолог: Макар и високо ценени, съветите на дерматолозите несе използват достатъчно

Макар и 59% от хората да са убедени, че съветите от дерматолог биха били полезни за кожата им, само 11% саполучили информация от дерматолози относноправилното почистване на лицето през това време.Всъщност 37% от респондентите дори и не са сезамисляли да поискат съвет за почистване на лицето припосещенията си при дерматолог. За последната еднагодина, в България този процент е 39%.

Макар и потребителите да могат да намират полезнаинформация онлайн, лесно могат и да бъдат допуснатигрешки, когато не се използват дерматологичниизточници. Следват често срещани погрешни схващания и поведение, които биха могли да доведат до увреждане назащитната бариера на кожата:

69% от респондентите използват топла и гореща вода за почистване на лицето си; българите не се различават значително – предпочита се топлата вода;
67% от респондентите не използват продукти за почистване с балансирано pH;
42% от респондентите използват само вода за почистване на лицето си. В България този процент е 53%;
31% от респондентите усещат кожата си „скърцащо чиста“ след почистване, което може да означава нарушена защитна бариера на кожата. В България 65% споделят това твърдение!
30% от респондентите смятат, че почистването не може да помогне за възстановяване на защитната бариера на тяхната кожа;

Източници в пресата и онлайн: новите1 източницина информация по темата почистване на лицето

Вместо да търсят съвет от дерматолози, потребителитевсе повече получават информация от дигиталните канали. Близо половината (44%) от респондентите отговарят, чепрез тази година са увеличили потреблението си в социалните мрежи, а 48% от респондентите казват, чепресата и онлайн източниците са били главният имизточник на информация за съвети относно правилнотопочистване на лицето, като в България процентът е ощепо-висок57%.

Въпреки нарастването на влиянието на дигиталнитемедии върху навиците за почистване на лицето, респондентите разбират колко необходимо е внимателнода подбират съдържанието, на което да се доверят. В тази връзка 2 от 3 (67%) от респондентите са съгласни, чеонлайн съветите за грижа за кожата не винаги саправилни.

Да почистим лицето си както би препоръчалдерматолог: Използваме традициите на маркатаCeraVe, за да се напомни на потребителите колковажни са съветите от експерти

Този юли CeraVe има за цел да предостави директно напотребителите съгласувана с дерматолози информацияпосредством PR, инфлуенсър и дигитална кампания, поднадсловДа почистим лицето си както би препоръчалдерматолог.

Кампанията ще продължи през целия юли и август и в неяще участват водещи дерматолози в академичните среди, включително проф. д-р Майкъл Дж. Корк и дВалериКалендер, както и влиятелни дерматолози, включителнод-р Дъстин Портела (с повече 1,3 милионапоследователи) и д-р Муниб Шаповече от 7,5 милионапоследователи).

Кампанията има за цел да предостави информация заправилното pH, парфюмите и съставките в почистващитепродукти и да развенчае ключови заблуди.

Така както продуктите ни са създадени в сътрудничество с дерматолози, така и всички аспектиот тази кампания разработихме заедно с нашитепартньори дерматолози.“, каза Пенелопе Жиро, международен генерален мениджър CeraVe. Нашатацел е да образоваме потребителите, катопредоставим специалните знания на дерматолозитедиректно в каналите, които те използват най-много.“

Проучването разкри ясни резултати за тези, които саследвали съветите на дерматолог за ритуала им попочистване на лицето през изминалата година. Тезиреспонденти са показали тенденция към подобри ритуали по почистване и по-добри навици за грижа закожата след почистване. Те са и два пъти по-склонни дасъобщават за подобрение в състоянието на кожата сипрез същия период:

59% от тях използват почистващ продукт за лице [спрямо 41% от респондентите, които не са се консултирали с дерматолог];
76% от тях смятат, че почистващият продукт поддържа защитната бариера на кожата [спрямо 60% от респондентите, които не са се консултирали с дерматолог];
25% от тях съобщават, че състоянието на кожата им се е подобрило през последната година [спрямо 12%, които не са се консултирали с дерматолог];

За CeraVe

Историята на CeraVe започва през 2005 г., когатоекспертите забелязват, че много от състоянията накожата, като акне, екзема, псориазис и суха кожа, иматнещо общо помежду си, а именно: нарушена защитнабариера на кожатаРазработени с дерматолози,

продуктите CeraVe предлагат грижа за кожата, коятосъдържа три основни серамида, както и революционнатаMVE технология, която доставя активните съставкипоетапно в кожата и помага за възстановяване наестествената ѝ защитна бариера.

Изберете ТУК най-подходящия почистващ продукт завашия тип кожа

Подобни статии

Каква е връзката между успеха на мъжа и тестостерона му?

Влияе ли нивото на тестостерона у мъжа на неговите успехи? Нивото на...

Още в катергорията

Каква е връзката между успеха на мъжа и тестостерона му?

Влияе ли нивото на тестостерона у мъжа на неговите...

Испанското правосъдие подгони Шакира за 14 млн. евро неплатени данъци

Шакира живее съвместно с футболиста на "Барселона" Жерар Пике...

Скарлет Йохансон съди Дисни

"Дисни" умишлено, без правно основание, наруши договора от страна...