Неделя, 18 Август 2019
Неделя, 18 Август 2019
4 стъпки за успешно постигане и запазване на добра форма

4 стъпки за успешно постигане и запазване на добра форма

Всеки, който полага усилия да отслабне, да стегне фигурата си в приятни форми и да запази резултатите в дългосрочен план знае колко трудно е това. 

Winbet - най-голямо разнообразие от пазари! (18+)

Понякога резултатите не идват веднага, а тяхното задържане се оказва непосилно. Не се отказвайте, защото има начин да накарате тялото си да изгаря калории дори часове след като сте приключили с активността. В добра форма сме тогава, когато се чувстваме здрави, енергични и можем да се справяме с бързото темпо на напрегнатия си график. Как да го постигнете?

1. Итензивни тренировки

Тези тренировки са толкова ефективни, защото при тях се наблюдава мощна физическа активност за кратък период от време, която ви кара да излезете от зоната си на комфорт. Тялото ви е предизвикано до лимита на силите си, даже отвъд него. Упражненията се правят на интервали с кратки почивки в рамките на секунди. Невъзможно е този тип упражнения да бъдат извършвани в рамките на нормална сесия, именно защото са високоинтензивни и изискват много усилия и енергия. Така дори след края на тренировката тялото ви продължава да изгаря калории и мазнини часове наред.

2. Пийте повече вода

Поддържането на добра хидратация на организма подпомага изгарянето на калориите след тренировка. Водата балансира електролитите и помага във възстановяването им в мускулите след упражнения.

3. Спете достатъчно

Сънят е важна част от спазването на здравословен режим на тренировки и хранене. Достатъчното време за сън позволява на тялото да се възстанови от тренировките, да предотврати наранявания и възпаления в тъканите, да намали мускулната болка.

4. Почивайте

Много хора правят грешка да тренират ежедневно без никаква почивка в стремежа си да изваят тялото си. Стратегията е грешна и дава тъкмо обратните резултати – забавяне на топенето на мастната тъкан, разграждане на мускулната тъкан, изтощение, липса на енергия, забавен метаболизъм. Важно е да отделяте дни за почивка след високоинтензивни тренировки, за да дадете шанс на тялото си да се възстанови и да продължи да изгаря калории.

Свързани статии (по етикет)

Оставете коментар